Things worth remembering

11 oktober 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Wat gaat de tijd toch ontzettend snel! Ik realiseerde me dat ik alweer 1,5 maand in Maleisië ben. Vandaag wil ik even stilstaan bij Hem van wie ik dit alles ontvang. Het thema van de meditatie van vanochtend in St. Andrews Church was 'Things worth remembering', momenten in het leven die belangrijk zijn om te onthouden, momenten om te koesteren. Het is fantastisch om dit avontuur samen met Hem te beleven. Daarom is het belangrijk om te genieten van alles wat Hij je geeft. Ik vind het prachtig om op de zondag aanwezig te mogen zijn in een kerk waar allerlei nationaliteiten en culturen samenkomen. Ik krijg er in ieder geval enorm veel energie van! :)

Zo ga ik weer een nieuwe week vol met nieuwe belevenissen en kan ik met veel plezier verder werken aan het stageonderzoek. Afgelopen week was een mooie en nuttige week geweest in Johor Bahru. Komend weekend ga ik met huisgenoten met de bus naar Singapore. Ik verheug me er nu al op!

Groetjes en een fijne week!

Johan

1. Kees Borst:
    Hallo johan,
    Mooi om zo de enthousiaste verhalen van je te mogen lezen en dat je bezig bent mat alle natioanliteiten en culturen die God op je weg plaatst. Vanmiddag hoorde ik je stem uit de kamer van Robin (samen met Bobby) komen. Succes van de week in singapore.
  2. Bert Vleesenbeek:
    11 oktober 2015
    Johan, mooi om dit zo te lezen. Goed om te horen dat je geniet van dit "avontuur"!
    Het beste en veel succes!
  3. Trudy Baan:
    Ha Johan,

Vanmorgen was ons thema in de dienst 'ontdekken'. Dit sloot aan bij de projectweek van de basisschool. Jouw verhaal sluit mooi aan bij de preek van Jan Bert. Jij bent een stukje wereld aan het ontdekken. Een stukje van Gods wereld. Heel mooi om te lezen hoe je dit verbindt met je geloof. Gods zegen voor jou Johan!
  4. Danielle:
    12 oktober 2015
    Mooi om allemaal te lezen Johan !
  5. Mariëlle:
    12 oktober 2015
    Hee Johan,

Wat mooi om te zien hoe erg je aan het genieten bent daar! Knap dat je ons zo trouw op de hoogte houdt en betrokken bent bij de VGSR :) Ongelofelijk wat je allemaal al in die 1.5 maand hebt meegemaakt. We zien benieuwd naar meer verhalen! Hier op de Vereniging gaat alles uiteraard op rolletjes ^^ Net een HH achter de boeg en nu uitkijken naar het na-novitiaat, dus dat wordt ook weer spannend. Als je nog geïnteresseerden hebt aldaar die graag lid willen worden bij ons, laat je het maar weten! We doen tegenwoordige ook aan internationale studenten, dus dat komt goed ;)

Fijne week weer!
    Bestuur 't Hart
  6. Johan de Jong:
    14 oktober 2015
    Heel erg bedankt voor alle mooie reacties allemaal!

@Bestuur 't Hart, super om te horen dat het goed gaat daar! Ik hoorde inderdaad dat jullie tegenwoordig ook al internationale leden hebben, wat goed! Ik vertel hier vaak over de VGSR, dus wie weet krijg ik mensen enthousiast om lid te worden ;-) Groetjes en ik wens jullie veel succes en vooral plezier toe tijdens het na-novitiaat.

Johan
  7. Janette:
    15 oktober 2015
    Hoi Johan,
    Wat een belevenis daar, zeg! Werk, cultuur, geloof, wereld... je maakt veel mee, zult er veel leren en je zult het vast nooit meer vergeten. Wat mooi dat je de mogelijkheid hebt gekregen en genomen. Geniet er maar maximaal van! Dat doe je wel, zo te lezen...
    Een hartelijke groet,
    Marco en Janette Blom
  8. Anja Bosma:
    18 oktober 2015
    Hallo Johan!

Wat leuk om je verhalen te lezen!
    En wat heb je al veel meegemaakt.
    Een prachtige levenservaring waar je altijd op kan terugkijken.
    Ik wens je nog veel reisplezier en ik ben benieuwd naar je volgende foto's en verhalen.
    Een hartelijke groet uit
    Krimpen aan de IJssel!